מן העיתונות

שלב ב' של שכונת היוקרה "אחוזת שפע" בבני ברק נפתח לשיווק

כצפוי וכהערכת הגורמים המשפטיים שעסקו בנושא, בית המשפט דחה את העתירה על הסף, הוריד את צו המניעה ובכך סלל את הדרך לשיווק השכונה ללא כל מניעות משפטיות.

שלב ב' של שכונת היוקרה "אחוזת שפע" בבני ברק נפתח לשיווק

פרויקט “אחוזת שפע” מתוכנן ע”י משרד האדריכלים הוותיק ‘פייגין’, מהמובילים בארץ הנחשב לפורץ דרך בתחומו, כשמאחוריו מאות פרויקטים במתחמי מגורים, מלונאות, מסחר ומשרדים.

קבוצת הרכישה הגדולה בבני ברק יוצאת לדרך: “דירה בהוזלה משמעותית”

חברת קדם ישראל מנהלת את הרישום ומלווה את הרוכשים בכל הצד המקצועי של ההליך במטרה להביא את התוצאה הטובה ביותר, הן מבחינה כספית והן תכנונית.

טוויטר

בני ברק מתחדשת

טוויטר

״מוכנים להעניק היתר בניה מחר בבוקר״

“ערוכים להיתרי בניה בזמן קצר”

במעמד קביעת המזוזות כובדו רבני העיר, הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא שליט”א והגאון רבי שבח צבי רוזנבלט שליט”א אשר ברכו את היזמים להמשיך ולפתח את העיר על טהרת הקודש

במעמד רבני בני ברק – נחנכו משרדי המכירות לשכונת היוקרה "אחוזת שפע"

מתוך הניסיון הרב שצברנו אנחנו כבר מאיצים תהליכים במה שאפשר ואני מקווה שנקבל היתרים הרבה לפני הצפוי. בעזרת ה' נעשה ונצליח", אמר זלצמן.

במעמד רבני בני ברק – נחנכו משרדי המכירות לשכונת היוקרה "אחוזת שפע"

ההתרגשות ניכרה באוויר, כאשר לא בכל יום נבנית במרכז בני ברק שכונה גדולה, מהמסד עד הטפחות ועד מבני ציבור, באחת הקרקעות האחרונות בעיר.

פרויקט של פעם ב-100 שנה: השכונה החדשה של בני ברק שמשנה את הכללים.

כעת מגיעה שכונת "אחוזת שפע" ומשנה את הכללים. מסתבר אפשר לגור בדירה יוקרתית ומרווחת בעלת מרפסות גדולות, מרווח גדול ונדיר בין הבניינים ופארק ירוק, והכל במרכז הפועם של בני ברק.

מנכ”ל ‘קדם ישראל’: “לאפשר דירה לכל זוג צעיר בישראל”

חברת “קדם ישראל“ נוסדה על־ידי קבוצה של אנשים מומחים ומנוסים בתחום הנדל”ן והפיננסים כדי ליצור פתרונות מגורים נגישים ואיכותיים, משלב איתור הקרקע, דרך השבחתה ותכנונה ועד לקבלת המפתח.

בניהול “קדם ישראל”: קבוצת הרכישה החרדית שהשיגה קרוב ל-100% רווחיות

הייחודיות שלנו בקדם ישראל, שאנחנו מכירים לעומק את כל התחומים בהליך קבוצת רכישה ומהמקום הזה אנו יודעים לתת את הפתרונות בכל נושא.

קדם ישראל השיקה כנס רוכשים בפרויקט היוקרה "אחוזת שפע"

"אנחנו מלווים עשרות קבוצות רכישה שנקלעו לקשיים ומביאים אותם לרווחיות והצלחה ב"ה, אבל כאן אנחנו הולכים על קרקע בטוחה.
דילוג לתוכן